10 תשובות
לאדע לך תבין אותן
אולי בגלל שהתפרקה להם הלהקה בגללו?
הוא החזיק את הלהקה בתת תנאים, כמעט גרם לאחד מהם להפרעות אכילה אפילו.
עריכה: תיקון, הוא גרם לשניים מהם להפרעות אכילה ולעוד אחד מהם בעיות שתייה, והוא כיבה לאחד מהם את המיקרופון בהופעות.
שואל השאלה:
^למה זה בגללו?
הוא גרם לזאין לפתח הפרעה אכילה, השתיק את המיקרופון של נייל, בתקופת השמועות על לארי שילם לדוגמניות בשביל שיצאו עם הארי ולואי.
מה?! לאין היו הפרעות אכילה בגללו?
שואל השאלה:
אבל איך הוא קשור? הוא היה סוכן שלהם או משהו?
כן, הוא הרי היה שופט באקס פקטור והוא עשה מהם להקה.
^^לפי הטיקטוק והטוויטר, כן.
כן הוא ניהל את הלהקה בהתחלה שלהם
אני לא כל כך יודעת האמת.. אני חושבת שמי שהתחילו עם זה והפכו לרוב של הדיירקשנים לדעתי הם המשפפי לארי כי סיימון ניסה להפריד בינהם או משהו כזה.. תיקחי את זה בערבון מוגבל כי כל מה שאני יודעת על וואן דיירקשן זה משבוע אחד בדיוק, ועוד לפני חודשיים שלוש..
אנונימית
להקות בנים זה דבר נורא בעייתי, יש ממש תבנית של להקות בנים והוא פשוט מתכון לאסון...
כל הקטע של להקות בנים זה שהם חתיכים , חמודים , כותבים על אהבה וכל זה גורם לתנאים ממש נוראים בתוך הלהקות.
סיימון היה אחת המנהלים של הלהקה המעריצות מאשימות אותו כי הוא כביכול האיש שמחליט איך הלהקה תעבוד.
אני אישית לא מאשימה את סיימון
כן הייתה לו אחראיות בעיניין אבל זאת תבנית שחוזרת על עצמה בכל כך הרבה להקות בנים וואן דיירקשן הם עוד במצב הטוב.
כאילו תסתכלי על wdw ותראי איזה מצב מזעזע היה להם ברמה של היה להם האזעקה אם הם היו יוצאים מהוילה המשותפת של הלהקה בלי אישור....
כן זאין פיתח הפרעות אכילה וחרדות
נייל היה ממש מקופח
אבל זה עוד מצב טוב של להקה
אין יותר מידי על מה לכעוס על סיימון בתכלס צריך לומר לו תודה על זה שהקים את הלהקה