8 תשובות
כן, כל עוד שני הצדדים רוצים תמיד יש סיכוי
בדרך כלל לא וגם אם כן זה אף פעם לא יחזור למה שהיה לפני הפרידה וזה לא יחזיק הרבה זמן
כאילו כן, אני מבינה שאת/ה רוצה אבל זה פשוט לא מתאים.. לא התאמתם פעם אחת אז בפעם השנייה כן?!
גם אני האיתי מאוהבת באקס שלי ועדיין אני לא חושבתי וחושבת זה בריא לחזור..
גם אני האיתי מאוהבת באקס שלי ועדיין אני לא חושבתי וחושבת זה בריא לחזור..
שואל השאלה:
נפרדנו כי בן אחד הטריד אותה והיא לא הייתה מוכנה לחבר או לכל בן אחר לא משהו אישי כלפיי
נפרדנו כי בן אחד הטריד אותה והיא לא הייתה מוכנה לחבר או לכל בן אחר לא משהו אישי כלפיי
אנונימי
מניסיון
זה אף פעם לא כדאי
אחר כך זה כואב יותר
זה אף פעם לא כדאי
אחר כך זה כואב יותר
ועדיין.. אנחנו נפרדנו כי שנינו האינו קנאים מדיי וזה כבר נהיה מגעיל! זה כן אומר שממש אהבנו אתד את השני אבל פשוט פעם אחת נפרדתם..אז גם בפעם השנייה וזה יכול ממש לשבור אותך
יש סיכוי פשוט הוא קטן
בדרכ אקסים לא חוזרים כי יש סיבה שהם נפרדו אבל אם נפרדים בגלל שטות אז יש סיכוי גבוה שהם יחזרו
בדרכ אקסים לא חוזרים כי יש סיבה שהם נפרדו אבל אם נפרדים בגלל שטות אז יש סיכוי גבוה שהם יחזרו
ברור שכן
באותו הנושא: