4 תשובות
כי הם יכולים גם להדביק.... ואמ אני די בטוחה שרוב האנשים לא רוצים להדביק את יקיריהןם וכו
כי הם בובות של הרופאים ומשרד הבריאות
אלה אותם אנשים שאם טיפה לא מרגישים טוב ישר הולכים לרופא ולוקחים תרופות כמו סוכריות...

אז הם מאמינים לכל מילה שיוצאת מהפה של הרופאים ומשרד הבריאות.
אנונימי
לא נראה לי שהם מוכנים להתמודד עם השאלה הזאת
אנונימית
החיסון לא יעיל לגמרי ( אין חיסון שהוא יעיל לגמרי) והם התחסנו כדי לשמור על עצמם, לא כדי לסכן את עצמם אחרי זה :)