6 תשובות
ביבי
אנונימי
אני לא הצבעתי, ההורים והאחים הגדולים שלי הצביעו לעבודה, למרצ, ולכחול לבן.
הייתי בת 17 אבל אם יכלתי להצביע כמובן שרק לביבי !!
רציתי שאמא שלי תצביע בנט כי הוא חמוד אבל היא בחרה ביבי
"הורים והאחים הגדולים שלי הצביעו לעבודה, למרצ, ולכחול לבן"
למה?
למה?
בן גביר לא קשור למפלגה הוא פשוט בן אדם טהור.
שס , ליכוד.
לא הצבעתי, אלה מי שאני בעדם והמשפחה שלי הצביע בעדם.
שס , ליכוד.
לא הצבעתי, אלה מי שאני בעדם והמשפחה שלי הצביע בעדם.
באותו הנושא: