11 תשובות
בשביל זה הולכים לעשות לק גל
אין לך מה להתפדח תשלחי לה הודעה שאת רוצה לקבוע תור והיא תסדר לך
אם את רוצה ציפורניים יפות את תצטרכי להתגבר כל הפחד ופשוט ללכת ולעשות בלי לחשוב יותר מידי.וזה גם למה הולכים אני בטוחה שהן ראו יותר גרוע אין לך מה לדאוג
שואל השאלה:
שמתי תמונה של הציפורניים תגידו לי עד כמה זה מצב גרוע
אבל אל תשקרו פליז
מה אני בשוק ממך!! הציפורניים שלך מושלמות ברמות מסודרות אחותי הידיים אולי עקומות וזה בסדר גמור גם לאחותי יש ככה ולאלפי בנות וזה אנושי
שואל השאלה:
אימלה באמת? חברות שלי כבר אומרות שזה מגעיל וזה
ולא יודעת אני ממש מתביישת בזה כבק
שואל השאלה:
ומה זה מבנה אנטומי
אני צריכה ?
זה לא נורא זה בראש שלך גם שלי היו ככה ואפילו יותר גרועות הייתי כוססת לפני
מבנה אנטומי עושה את זה יותר יפה ומחזק
אלה שלי כשהפסקתי לכסוס תתעלמי מהשיערות
וזה שלי היום
זה הלק האחרון שעשיתי ושיניתי צורה לפני היה לי מרובע
שואל השאלה:
ובאת אליה ככה עם הציפורניים והיא סידרה לך?
כן אבל התמונה השניה זה לא הלק שהיא סידרה לי אליו
זה כבר אחרי כמה לקים