4 תשובות
אין סיבה לדאוג את יכולה עוד לקבל.
כן זה בסדר..
כן כל אחד מקבלת בזמן שלה על תדאגי בקרוב את תקבלי: )
כן יש כאלה שמקבלים גם בכיתה בכיתה י'.
אנונימי
באותו הנושא: