5 תשובות
אל תאכלי.. או שתאכלי מאכלים שיש בהם קצת קלוריות וככה את לא תשמיני, כמו ירקות/פופקורן / פירות
אני חושבת שאת צריכה פשוט להפסיק להיות משועממת. זה יצא ממש רע אבל כאילו פשוט תמצאי דברים להתמקד בהם ולעשות וכך באמת תהני מהזמן שלך
כנראה צריכ לקבל מחזור זה הגיוני
תנסי לאכול ארוחות מסודרות ולא סתם מתי שבא לך שיהיה לך כזה שעה לכל ארוחה
לפעמים זו פשוט הדרך של הגוף שלך לומר לך שאת לא מאכילה אותו במאכלים מספיק מזינים ומשביעים. את גדלה, וצריכת הקלוריות שלך גדלה יחד איתך. את לא תשארי אותו משקל שהיית כילדה לתמיד.