8 תשובות
בדרך כלל אין לי בעיה
אין לי שום דעה עליהם.. כל אחד מהם הוא בפני עצמו, אין הכללה על כולם
מה כבר אפשר לחשוב עליהם
כלום? אני לא מכירה את האדם ספציפית אז אין לי דעה לגביו
כלום, מה יש לחשוב?
אנונימית
אין דעה
הם אנשים טובים
בעצם יש דעה, אחלה
הם אנשים טובים
בעצם יש דעה, אחלה
המראה החיצוני של בן אדם לא מניב מספיק מידע על היותו כבן אדם.
תלוי אם הם מתמסכנים על המשקל שלהם ואני יכולה להסביר אם זה רלוונטי
באותו הנושא: