9 תשובות
לא..
לא.
שואל השאלה:
למה לא?
למה לא?
אנונימי
כי זה לא טוב לאיש כמוך לא מתאים אתה בן אדם טוב
אנונימי
שואל השאלה:
האמת אני בתול והייתי רוצה למצוא מישהי למשהו לא רציני אני פשוט מרגיש שהזמן עובר וזה לא נראה כאילו זה הולך לקרות
האמת אני בתול והייתי רוצה למצוא מישהי למשהו לא רציני אני פשוט מרגיש שהזמן עובר וזה לא נראה כאילו זה הולך לקרות
אנונימי
לא אל תתקרב להבל הזה
כלום