7 תשובות
המשחק התחברתי עם השקית במבה
שואל השאלה:
וואי את האמת שזה מעולה, דברים כאלו^
וואי את האמת שזה מעולה, דברים כאלו^
אנונימית
לא לדבר אליהם בטון של כמו לילד כאילו הם אהבלים, להתייחס הכי רגיל שאת יכולה ולעשות משהו שאת חושבת שאת היית נגיד נהנת ממנו.
נגיד לנו יש קבוצה, צרכים מיוחדים בתפקוד גבוה. המדריכה מדברת אלינו כאילו אנחנו ילדים ועושה לנו פעילויות מפגרות בקטע אחר, אנחנו פשוט צוחקים על זה ומתעצבנים בתכלס. אין אחד שמרגיש טוב עם זה, אנחנו תפקוד גבוה, לא עכשיו יותר מידי מנותקים או לא מבינים.
מקווה שתקחי לתשומת ליבך בלי קשר לפעילות, אני חושבת שיעריכו את זה יותר.
צריך להיות קשוב אבל לא להתנהג אחרת.
לגבי פעולה, אפשר אולי לעשות בהתחלה מעגל היכרות כזה, ואז אולי טורניר שמשחקים משחק קופסא מהיר נגיד ובזמן הזה סמול טוקס כאלו אחד על אחד ואז מתחלפים, ככה חבר'ה יכירו אחד את השני יותר ואת תוכלי להכיר בין לבין.. לא יודעת אם זה מתאים למה שאת צריכה אבל יכול להיות נחמד.
נגיד לנו יש קבוצה, צרכים מיוחדים בתפקוד גבוה. המדריכה מדברת אלינו כאילו אנחנו ילדים ועושה לנו פעילויות מפגרות בקטע אחר, אנחנו פשוט צוחקים על זה ומתעצבנים בתכלס. אין אחד שמרגיש טוב עם זה, אנחנו תפקוד גבוה, לא עכשיו יותר מידי מנותקים או לא מבינים.
מקווה שתקחי לתשומת ליבך בלי קשר לפעילות, אני חושבת שיעריכו את זה יותר.
צריך להיות קשוב אבל לא להתנהג אחרת.
לגבי פעולה, אפשר אולי לעשות בהתחלה מעגל היכרות כזה, ואז אולי טורניר שמשחקים משחק קופסא מהיר נגיד ובזמן הזה סמול טוקס כאלו אחד על אחד ואז מתחלפים, ככה חבר'ה יכירו אחד את השני יותר ואת תוכלי להכיר בין לבין.. לא יודעת אם זה מתאים למה שאת צריכה אבל יכול להיות נחמד.
אנונימית
שואל השאלה:
לאלא, אני חונכת מישהי אחת. ומן הסתם אני לא אתנהג אליה ככה, היא בכיתה ז וחמודה ממש, אבל היא לא טיפשה.
(כיתה ז הם חסרי טאקט בהגזמה)
אבל תודה על הניסיון
לאלא, אני חונכת מישהי אחת. ומן הסתם אני לא אתנהג אליה ככה, היא בכיתה ז וחמודה ממש, אבל היא לא טיפשה.
(כיתה ז הם חסרי טאקט בהגזמה)
אבל תודה על הניסיון
אנונימית
שואל השאלה:
חחח דווקא על זה חשבתי כבר, אבל חוץ מזה?
חחח דווקא על זה חשבתי כבר, אבל חוץ מזה?
אנונימית
קלפי שאלות היכרות
קלפי שאלות היכרות
באותו הנושא: