8 תשובות
בחיים לא
אנונימית
כן. אני אוהבת פורים, מי שאומר שזה ילדותי הוא ילדותי, פורים זה כיף, לא קשור לגיל, ואני רוצה להתחפש לפנטומימאית, רציתי שנה קודמת אבל היה קורונה יותר, וכל זה, אבל אממ כן
לא יודעת חשבתי על איילה אבל אני אראה
ברורר
כנראה השכבה שלי תחליט על רעיון שכבתי כי זה י"ב אז לא יודעת עדיין
אבל רעיונות:
פיה (שמלה קצרה, אפשר מחוך, כנפיים חמודות כאלה)
מלאך שחור
cowgirl (עם הכובעי קאובוי הורודים האלה)
אני רוצה אני מחפשת למלאך ושטן עם חברה
כן אבל עוד לא בחרתי
כע אבל אין לי רעיון עדיין חח
כן ברור שאני מתחפש
אני למורטי וחבר לריק