3 תשובות
מיינקראפט
ואלורנט
ni no kuni 1

משחק jrpg קלאסי שהוא גם משחק הrpg האהוב עלי בכל הזמנים...
יותר מידי

ddlc , yttd , omori
(אם אתה אוהב משחקים דיכאוניים וכאלה) undertale, deltarune, oneshot,
(משחקים עם עלילה טובה )
slime rancher
(משחק יותר רגוע וחמוד )
don't starve
(משחק עולם פתוח של הישרדות , יש גם לשני שחקנים )