2 תשובות
שואל השאלה:
נגיד מתי שאני בכיתה קשה לי להעתיק מהלוח כי זה רחוק ובכללי דברים שרחוקים ממני..
מתי את מרגישה שאת לא רואה טוב? אולי מה שמפריע לך בכלל לא מצריך מספר אלא פילטר או עבודה על הרגלים בריאים. לא בודקים את זה בד"כ, במיוחד לא ברשתות.