התחברות
הרשמה
החבילה שלי בשיין מראה "במסלול משלוח התקבל מניפסט מטען של מערכת מסחר אלקטרוני"
מה זה אומר?? עוד כמה זמן זה יגיע?? כי יש לי עוד שבוע וחצי גיחה והזמנתי לפני 3 ימים והזמנתי דברים לגיחה אז אני מקווה שיגיע לפני
7 בנובמבר 2021, 15:52
SHEIN
משלוחים
כמה זמן
שיין
מכס
תשובה אחת
גם אצלי זה ככה, זה אומר שזה בקרוב נוחת בארץ יגיע לך בימים הקרובים
S
Sparkly
באותו הנושא:
מה זה אומר בשיין שהחבילה במסלול משלוח והיא הגיע למחסן messenger (בארץ)
מה זה אומר במסלול משלוח בשיין?
אם כתוב לי בשיין שהחבילה נחתה בישראל, ושהיא במסלול למשלוח, כמה זמן יקח לה להגיע?
כתוב לי במעקב בשיין שהחבילה במסלול משלוח- מרכז מיון תוך כמה זמן זה יגיע?
כתןב לי שהחבילה שלי בשיין במסלול משלוח ושהיא נחתה בישראל תוך כמה זמן זה מגיע?
אם הזמנתם בשיין תוך כמה זמן הגיע לכם, רשום לי כבר שלושה ימים שזה במסלול משלוח
אם כתוב לי בשיין "במסלול משלוח" מה21 אבל זה התעדכן לי רק אתמול, אני אקבל את החבילה מחר?
אם רשום לי במשלוח בשיין:"במסלול משלוח, חבילת iL במסלול האזורי"
אם כתוב לי בשיין שהחבילה במסלול משלוח מס מכס עוד כמה זמן בערך זה יגיע?
החבילה שלי משיין כבר מלא זמן במסלול משלוח, מתי בערך היא תגיע?
בעביה במשלוח בשיין - סטטוס "במסלול משלוח- משלוח לא הגיע"