28 תשובות
לא ואני בחילוני
לא אוספים, חילוני
שואל השאלה:
למה אוספים לנו את הטלפונים? אני בבית ספר דתי
גם ככה נשתמש בהם אחר כך
אנונימית
פלאפון שלא בתיק-מוחרם עד סוף היום..
בדתי(:
ביסודי היו אוספים סוג של מסורתי הייתי
בחטיבה הייתי חטיבה דתית בהתחלה היה מותר רק לתיכון ואחרכ אסרו על כולם והיה מן לוקרים כאלה שכל בוקר היה צריך לשים שם ולא היו שמים והם עלו על זה ואז אסרו טלפונים נידיים
ובתיכון הייתי תיכון חילוני טלפונים היה מותר חופשי
חוץ משיעורים כמובן
שואל השאלה:
^^למה? אנחנו גם ככה נשתמש בו אחר כך
אנונימית
מבחינתם זה לא ראוי אל תנסי להבין הגיון סיימתי תיכון ועד עכשיו לא הבנתי מה הקטע של זה
שואל השאלה:
למה?
אנונימית
כי זה "לא צנוע" יש שם דברים לא ראויים מבחינתם
שואל השאלה:
אבל גם ככה משתמשים בזה אחר כך
זה לא שמונעים מאיתנו "חוסר צניעות"
אנונימית
שואל השאלה:
ואגב, גם אצלי בהתחלה היה מותר לתיכון ואז אסרו על כולם
אנונימית
מסכימה איתך אבל זה הם
ממש חפרו על זה אני לא הקשבתי
שואל השאלה:
^^נכון
גם אני בדרך כלל מציירת לבד בהפסקות
הלוואי שהיו נותנים את הטלפון
לקחת לנו טלפונים ולאלץ אותנו לדבר אחד עם השני זה סתם מעצבן וזה לא באמת גורם להיות חברותיים
אנונימית
שואל השאלה:
^למה???
אנונימית
זה בית ספר דתי.
לא למה שיאספו
אנונימי
שואל השאלה:
למה הטלפון מוחרם?
אנונימית
שואל השאלה:
אבל גם ככה אתם בטח משתמשים בטלפון אחר כך אז אתם בכל זאת נחשפים ל"חוסר צניעות"
אנונימית
שואל השאלה:
אז אם יש לכם רימון למה לוקחים את הטלפונים?
אנונימית
שואל השאלה:
למה זה מפריע להם?
אנונימית
אצלנו זה כן היה קשור ללא צנוע ילדות היו צופות בפנימיה בסדרות וסרטים ומבחינתם זה היה לא ראוי
לאף אחד לא היה סבלנות לשים הגנה כי זה חוסם הכל
בית ספר דתי, לא אוספים אבל אסור להוציא אותו למרות שכולן מוציאות.. אבל כן יש מורות שממש שומרות על החוקים והן יכולות לקחת אבל הרוב לא יקחו
בתי ספר חילונים
ביסודי היה בהתחלה אם הטלפון לא בתיק מוחרם עד שההורים באים לקחת ואחר כך הם שינו את החוק ואספו את הטלפונים בתחילת יום
בחטיבה - טלפונים יכולים להיות על השולחן כל עוד לא משתמשים בהם ובהפסקה אפשר להיות עם טלפונים
לא
חילוני ולא
אבל גם כשהייתי בדתי לא לקחו
לא ואני בדתי
אוספים אוספים לא אקלל פה אבל כן ,בית ספר דתי
בית ספר רגיל, ותכנית אמורים לקחת, אבל אף אחד לא אוכף.
בית ספר דתי
לא אוספים אותו אבל אסור להשתמש בו

למה? שאלה טובה אף פעם לא קיבלתי טיעון מספק...