6 תשובות
נראלי שאת המתוסבכת פה
את לא מכירה אותו,למה שתקראי לו חיים שלי ברור שזה ירתיע אותו
יאללה מה נראה לו גם כן זה מי הוא בכלל
כנראה שלא אהב את ה"חיים שלי"
היי ילד בחולצה אדומה^ וכן כנראה
לא היית צריכה לרשום לו חיים שלי את לא מכירה אותו וגם זה שם בכל מקרה באזור ידידות
היית צריכה לרשום לו תודה ואתה בעצמך ומשם זה היה מתפתח
היית צריכה לרשום לו תודה ואתה בעצמך ומשם זה היה מתפתח
באותו הנושא: