5 תשובות
תמיד אפשר להגיש תלונה על הטרדה באינטרנט, אבל אף אחד לא עושה את זה כמעט כי זה תהליך ארוך. בכללי זה לא בא באוטומטיות, זה לא כאילו מגישים עליך תלונה באופן אוטומטי אחרי שנחסמת מהאתר.
שואל השאלה:
בעיקרון חבר שלי ממש מפחד שיזמינו אליו משטרה בגלל מישהי או משו כזה, אז הוא רוצה לדעת אם יזמינו אליו
בעיקרון חבר שלי ממש מפחד שיזמינו אליו משטרה בגלל מישהי או משו כזה, אז הוא רוצה לדעת אם יזמינו אליו
אנונימי
שואל השאלה:
ג'יזס תרגעי הוא לא
ג'יזס תרגעי הוא לא
אנונימי
אם זה ככה אין לה בכלל סיבה להגיש תלונה ואם היא תגיש, התיק יסגר 100% כי זה לא משהו רציני ובכללי אף אחד, אף פעם לא מנסה להגיש תלונה על כל דבר רע או לא הוגן שקרה לו, כי זה ארוך וזה עולה כסף וזה כאב ראש.
שואל השאלה:
הוא לא מטריד... אם היא לא הייתה רוצה הוא היה מפסיק הוא לא בנאדם כזההוא חשב שיש זרימה והיא גם רצתה ובשלב מסויים הוא החליט שלאמתאים וחסם אותה ומסתבר שאחרי זה הוא נחסם לאלתר
הוא לא מטריד... אם היא לא הייתה רוצה הוא היה מפסיק הוא לא בנאדם כזההוא חשב שיש זרימה והיא גם רצתה ובשלב מסויים הוא החליט שלאמתאים וחסם אותה ומסתבר שאחרי זה הוא נחסם לאלתר
אנונימי
באותו הנושא: