6 תשובות
תכבדי את אמא שלך
זה בסדר.
זה לא נעים שאמא צועקת עליך זה תמיד גורם לי להרגיש רע ובטח אם זה בגלל שיט של בית ספר
זה ממש בסדר
זה לא נעים שאמא צועקת עליך זה תמיד גורם לי להרגיש רע ובטח אם זה בגלל שיט של בית ספר
זה ממש בסדר
^^^וטפ? היא לא עשתה שום דבר רע פה.
וכן יקירה זה הגיוני שנעלבת, גם אמא שלי אומרת לי דברים בשעות עצבים אבל זה עדיין ממש פוגע
וכן יקירה זה הגיוני שנעלבת, גם אמא שלי אומרת לי דברים בשעות עצבים אבל זה עדיין ממש פוגע
היא רק אמרה לך משפט אבל זה בסדר שנעלבת מזה את בסך הכל בן אדם ❤
שואל השאלה:
לראשון, מה הקשר לכבד את אמא שלי למה שאמרתי? אני מכבדת את אמא שלי ואפילו מאוד. אין קשר בין מה ששאלתי למה שענית. אם אין לך משהו טוב להגיד אל תגיד.
ולשאר, תודה3>>
לראשון, מה הקשר לכבד את אמא שלי למה שאמרתי? אני מכבדת את אמא שלי ואפילו מאוד. אין קשר בין מה ששאלתי למה שענית. אם אין לך משהו טוב להגיד אל תגיד.
ולשאר, תודה3>>
אנונימית
זה הגיוני. אולי כשמישהו אחר יגיד לך את זה לא תיעלבי אבל במקרה הזה זאת אמא ואצלה הכל נהפך אצלנו לרגיש יותר מהרגיל
באותו הנושא: