6 תשובות
זה כולה לחצי לשנייה, במקומך הייתי נלחץ מהדפ"ר והראיון
שואל השאלה:
אני סוג של גאון אני אסתדר
אין בעיה אז בהצלחה^
שואל השאלה:
איזה גאון מה אתה מאמין לי
כן אחי זה ממש שטויות. לוקח בדיוק שניה
כן זה ליטוף וזהו