2 תשובות
שאצלה הסתדר לך מבחינת השעות
שואל השאלה:
לא נעים לי להגיד לה את האמת- את אישה קמצנית עצבנית לא נעימה עם פרצוף תשעה באב כל הזמן תמיד צועקת וצורחת האווירה אצלך לא נעימה לא נותנת טיפ אף פעם נותנת מלא עבודה יש לך 4 ילדים קשים מאוד ויש הרבה עבודה והיא גם שמה פס על הזמן שלי יכולה לבטל בלי להודיע ולא כיף להיות אצלה אני גם לא רוצה למלא תימים שלי בלהיות קבועה אצל אנשים היא היחידה שאני אצלה כבר שנים ואני שומרת שם על ילד אחד שם התאים לי מכל הבחינות. לא התאים לי להיות אצלה בצהריים קבועה ותכלס גם אחר הצהריים עד הערב אני לא בעניין כי כבר אני אצל ההיא יומיים ולא רוצה עוד ימים קבועים וגם מי רוצה להיות אצל אישה שהכל לא טוב אצלה
אנונימית