5 תשובות
להתנדב כקבוצה או לבד?
בית חייט
שואל השאלה:
אני לבד וכאילו להכיר שם חברים
אנונימית
שואל השאלה:
אין לי עם מי ללכת אז ללכת לבד ושם כבר להיות בקבוצה
אנונימית
שואל השאלה:
נה זה בית חייט
אנונימית