אוקי אז, בילדות ראיתי סרט אחד שהיה לי בגללו סיוטים אני זוכרת.. אבל אני ממש לא זוכרת תשם או מה היה בו רק שלדעתי הוא היה על ליצן והייתה בו גם בובה כלשהי... זה היה לפני בערך 9 שנים? משהו כזה לא בטוחה בכלל. לדעתי היה קטע אולי עם בלון אולי עם מטריה אני באמת לא זוכרת... וואי אני חייבת למצוא את זהה