7 תשובות
שואל השאלה:
והיא נורא מקנאה בי היא נותנת לי תחושה שאני איזה צאחלה או משהו, כשבטעות עברתי לידן בספורט אז היא אמרה לי מקנאה "נראלי הבנים צוחקים עלייך אז אמרתי לה "לא נראלי צוחקים עליי מה יש לצחוק עליי אני שווה אחושרמ|טה" והסתכלתי עליהן כזה ואז הן המשיכו לרכל בטורקית
והיא נורא מקנאה בי היא נותנת לי תחושה שאני איזה צאחלה או משהו, כשבטעות עברתי לידן בספורט אז היא אמרה לי מקנאה "נראלי הבנים צוחקים עלייך אז אמרתי לה "לא נראלי צוחקים עליי מה יש לצחוק עליי אני שווה אחושרמ|טה" והסתכלתי עליהן כזה ואז הן המשיכו לרכל בטורקית
אנונימית
לא הייתי בסיטואציה, אבל זה נראה ריב חד צדדי מהצד שלך.
שואל השאלה:
למה ריב חד צדדי? אני מתה להחזיר לה אבל אני מחזיקה את עצמי למרות שכולם לא סובלים אותה, היא נותנת לי להרגיש איזה צאחלה
למה ריב חד צדדי? אני מתה להחזיר לה אבל אני מחזיקה את עצמי למרות שכולם לא סובלים אותה, היא נותנת לי להרגיש איזה צאחלה
אנונימית
חד צדדי כי לדעתי אני לא חושבת שהיא עשתה פה משהו רע, זה נראה שאת מקצינה את זה.
"אני מחזיקה את עצמי למרות שכולם לא סובלים אותה" איך זה קשור
שואל השאלה:
אחותי, די להתנשא זה מצחיק
לא כתבתי את זה בשביל שתדחפי את האף שלך לכל מקום, לא הקצנתי, סיפרתי. היא ממש הייתה לידי וריכלה עליי וצחקה עם חברה שלה. קנאה קנאה ועוד פעם קנאה אחותי
אחותי, די להתנשא זה מצחיק
לא כתבתי את זה בשביל שתדחפי את האף שלך לכל מקום, לא הקצנתי, סיפרתי. היא ממש הייתה לידי וריכלה עליי וצחקה עם חברה שלה. קנאה קנאה ועוד פעם קנאה אחותי
אנונימית
אין מה לעשות. תחיי עם זה.
פה או שם.
פה או שם.
באותו הנושא: