8 תשובות
תבקשי לעבור, תראי בכיתה י את רק מכירה את המגמות אז זה לגיטימי לבקש לעבור מגמה כי את צריכה להיות בה עד יב
אנחנו רק בתחילת השנה, רק לפני חודש נגמרו החגים ובאמת נכנסנו לשגרה. הכל טוב. אני מניחה שבית ספר הקציב זמן לעבור ממגמות בכיתה י'.
אני גם בטוחה שיש עוד אנשים בסירה שלך, לגיטימי לא למצוא על ההתחלה את המקום שלך.
הייתי מסבירה להנהלה את מה שאת כתבת בדיוק. לא רואה סיבה שלא ייתנו לך לעבור.
Ta_
שואל השאלה:
הדילמה שלי, היא אם יקחו אותי בכלל ברצינות אחרי שעברתי מהמגמה הקודמת ועכשיו עוד פעם
אנונימית
למה לא? עברתי יותר מחמש מגמות ב י
אני בטוחה שכן. זה דבר נורמלי לעבור ממגמות בתחילת שנה. אצלי בבית ספר לפחות, עברו מלא תלמידים בתחילת י' ממגמה אחת לאחרת ואפילו פעמיים. בית ספר לוקח את זה בחשבון שאנחנו לא סגורים על עצמנו במאה אחוז, הכל טוב.
Ta_
שואל השאלה:
אני גם לא יודעת אם יענו בחיוב לבקשה שלי, כי בעיקרון חודש ספטמבר הוקצה לזה (למרות שהיו חגים)
אנונימית
תנסחי בצורה גבוהה בבקשה והכל יהיה בסדר. את יכולה גם לדבר עם היועצת אם לא יעבירו אותך ולהסביר לה את המצב
אז בית ספר יעשה חריגה ממה שהוקצב. גם זה קורה.
מקסימום תדברי עם ההורים שלך שהם יסבירו את המצב. זה עדיף מאשר להישאר שלוש שנים במגמה שלא כיפית לך מספיק
Ta_