8 תשובות
זה המשפט הכי טוב שהמצאת עד כה, אז כן.
לא, למה לך?
כןן
כן, אהבתי.
אני אישית אהבתי (שונאת את התקשורת..) אבל זה יכול לגרור תגובות חזקות מאנשים...
לא, זה קצת מוגזם וזה יכול לתת רעיונות לא טובים לאנשים מסביב. אם כבר יש שני וירוסים, זה התקשורת והקורונה.
כן, רצוי.
כן ואני מצטרף אליך
באותו הנושא: