10 תשובות
אחותי היא באמת באמת לא יודעת לשיר. לנועה קירל יש קול יפה. אן בי "שרה" עם פלייבק שהיא קנתה מהכסף של אבא שלה. מבטיחה לך שאם תשמעי אותה שרה ברגיל בלי כלום יפנו אותך לאיכילוב
נועה התפרסמה כי היא ליטרלי יודעת לשיר
אן בי התפרסמה בגלל שאבא שלכ טחון
אן בי התפרסמה בגלל שאבא שלכ טחון
שואל השאלה:
מישהי שעשתה בת מצווה במליון שקל שאבא שלה נדל"ן ושהיא רוצה להיות זמרת תכתוב ביוטיוב אן בי
מישהי שעשתה בת מצווה במליון שקל שאבא שלה נדל"ן ושהיא רוצה להיות זמרת תכתוב ביוטיוב אן בי
אנונימי
מסכימה לגמרי, אן בי היא השראה להמון ילדות ואני לא מבינה מה רוצים/ות ממנה, היא סך הכל זמרת
^
אי אפשר לקרוא לה זמרת. היא ילדה בת 12 שמוציאה שירים על זה שחברות שלה הן 10/10 ואפילו לא יודעת לשיר.
אי אפשר לקרוא לה זמרת. היא ילדה בת 12 שמוציאה שירים על זה שחברות שלה הן 10/10 ואפילו לא יודעת לשיר.
שואל השאלה:
אני יודע שהיא לא יודעת שמעתי וכאבו לי מאוד האוזניים אבל היא בת 12 בכל זאת היא צריכה לעבור עוד מליון פיתוחי קול תגידו לה יש לך מקום לשיפור וכאלה לא להגיד לה "יבת זונה" "אמן תקבלי סרטן" וכאלה
אני יודע שהיא לא יודעת שמעתי וכאבו לי מאוד האוזניים אבל היא בת 12 בכל זאת היא צריכה לעבור עוד מליון פיתוחי קול תגידו לה יש לך מקום לשיפור וכאלה לא להגיד לה "יבת זונה" "אמן תקבלי סרטן" וכאלה
אנונימי
שואל השאלה:
שוב, אמרתי נכון אבל לא צריך לקלל אותה היא לא יודעת לשיר בזה אני מסכים את יודעת אבל כמה פיתוחי קול היא תעבור בעתיד?
ותאמינו לי היא תצטער על זה שהיא הוציאה את השיר "10/10"
שוב, אמרתי נכון אבל לא צריך לקלל אותה היא לא יודעת לשיר בזה אני מסכים את יודעת אבל כמה פיתוחי קול היא תעבור בעתיד?
ותאמינו לי היא תצטער על זה שהיא הוציאה את השיר "10/10"
אנונימי
אן בי שרה ומקבלת צפיות רק בזכות אבא שלה, גם כשהיא עולה לבמה היא עולה כחימום קהל לפני מרגי וסטפן .
אי אפשר גם לקרוא לה השראה.
בשביך להצליח, צריך כישרון! לא כסף! (בתכלס, גם כסף, אבל הבנתם אותי)
בשביך להצליח, צריך כישרון! לא כסף! (בתכלס, גם כסף, אבל הבנתם אותי)
אנונימית
את באמת משווה את אן בי לנועה קירל?
נועה קירל התפרסמה בזכות כשרון השירה והריקוד שלה, לעומת אן בי שהתפרסמה בזכות הכסף של אבא שלה.. אבא שלה קנה לה את כל התהילה הזאת..
אז אין מה להשוות.
אבל אני מסכימה איתך עם זה שיש עליה הרבה הייט וזה לא בסדר.. היא בסהכ בת 12 והיא לא צריכה לקבל שנאה ברשת.
נועה קירל התפרסמה בזכות כשרון השירה והריקוד שלה, לעומת אן בי שהתפרסמה בזכות הכסף של אבא שלה.. אבא שלה קנה לה את כל התהילה הזאת..
אז אין מה להשוות.
אבל אני מסכימה איתך עם זה שיש עליה הרבה הייט וזה לא בסדר.. היא בסהכ בת 12 והיא לא צריכה לקבל שנאה ברשת.
באותו הנושא: