9 תשובות
השני או השלישי הם האהובים עליי
השני ממש טוב
הרביעי
השלישי לדעתי מדהים
מסדר עוף החול
או אוצרות המוות 2
השלישי מבחינתי זה היה נוסטלגיה (זה הפעם הראשונה שראיתי הארי פוטר)
השמיני גם טוב אני אוהבת את כל ההתפחות של האקשן שם
ממ וואו
האסיר מאזקבאן האהוב עליי אבל כל הסרטים כל כך טובים!! וכמובן אין כמו הספרים אם לא קראת כדאי לך
השישי או החמישי