5 תשובות
מה היה בסצינת סיום השניה? הלכתי אחרי הראשונה
ולגבי האריי סטיילס זה פשוט מוזר ברמות קצת מבאס גם כי כל פעם שאני אסתכל על הדמות אני אחשוב הארי סטילס אותו דבר עם תינה/אנג'לינה ג'ולי
ולגבי האריי סטיילס זה פשוט מוזר ברמות קצת מבאס גם כי כל פעם שאני אסתכל על הדמות אני אחשוב הארי סטילס אותו דבר עם תינה/אנג'לינה ג'ולי
אנונימית
^מראים שדיין (חבר של סרסי) מנסה לעשות איזה משהו וואי לא זוכרת הלך לי הקול מזה שצרחתי שהארי בא כולם באולם ממש צרחו והתלהבו
בטח עוד איזה כמה ימים יעלו ליוטיוב את הסצנות אחרי שכולם יראו גם בחו"ל וזה
וכן אני גם חושבת לגבי הארי שזה מוזר ומבאס שהוא נמצא שם,בגלל דברים כאלה יש מעריצים "מזויפים" (אני לא בהכרח אומרת שמי שראה בגללו מעריץ לא אמיתי) שמתחילים לראות את הסרטים רק בגלל שמישהו נמצא שם.. אבל לא יודעת כרגע שום דבר לא כל כך השתנה מאז שהוא נכנס לא ראיתי שום מעריצות שמתלהבות יותר מדי או משהו כזה. כל עוד אין אנשים שמנסים להרוס,לי אישית אין כל כך בעיה עם זה.
בטח עוד איזה כמה ימים יעלו ליוטיוב את הסצנות אחרי שכולם יראו גם בחו"ל וזה
וכן אני גם חושבת לגבי הארי שזה מוזר ומבאס שהוא נמצא שם,בגלל דברים כאלה יש מעריצים "מזויפים" (אני לא בהכרח אומרת שמי שראה בגללו מעריץ לא אמיתי) שמתחילים לראות את הסרטים רק בגלל שמישהו נמצא שם.. אבל לא יודעת כרגע שום דבר לא כל כך השתנה מאז שהוא נכנס לא ראיתי שום מעריצות שמתלהבות יותר מדי או משהו כזה. כל עוד אין אנשים שמנסים להרוס,לי אישית אין כל כך בעיה עם זה.
כןן וניחוש*
שואל השאלה:
אהה וואי איזה מגנוב אם זה יהיה הואא
איזה גאוניםם היוצרים של מרוול זה מטורףף
אהה וואי איזה מגנוב אם זה יהיה הואא
איזה גאוניםם היוצרים של מרוול זה מטורףף
כןן אני לא מפסיקה לחשוב כל מי זה היה מי שדיבר לדיין וזה די מוזר אבל היה לו קול של "הצופה" מ"מה אם..?" או שזה רק אני כאילו ישר חשבתי על זה אבל לא יודעת סתם ניחושב
באותו הנושא: