5 תשובות
אם אני לא טועה זה שני רכבות. בהצלחה
תבדקי במוביט
שואל השאלה:
איך אנח רואה? אני לא רואה במוביט
איך אנח רואה? אני לא רואה במוביט
אנונימית
כן צריך להחליף בתא
יש אני חושב שחבר שלי לקח רכבת מכאן לנתניה.
אני גם במודיעין אז אמור להיות לפי מה שאמרו לי
אני גם במודיעין אז אמור להיות לפי מה שאמרו לי
באותו הנושא: