5 תשובות
אם אני לא טועה זה שני רכבות. בהצלחה
תבדקי במוביט
שואל השאלה:
איך אנח רואה? אני לא רואה במוביט
אנונימית
יש אני חושב שחבר שלי לקח רכבת מכאן לנתניה.
אני גם במודיעין אז אמור להיות לפי מה שאמרו לי