5 תשובות
לא
אנונימי
לא, זאת דעתך, אתה לא חייב לאהוב את הסידרה או להתחבר לתוכן שלה
לא
לא גם אני חשבתי ככה
לא גם אני אדישה והתחברתי לסדרה פשוט היא קצת אלימה וזה לא מתאים לכל אחד..