5 תשובות
זה מוזר, אל תירד במשקל בגלל מישהו/מישהי, תרד אם זה מפריע לך, לא סתם.
למרות שמוזר זה תמיד טוב אבל לא בקטע הזה חיחי
ילד תעשה מה שאתה חושב לא מה שכל הכלבו* האלה אומרות לך שים זי* על כולם ותעשה את מה שאתה חושב לא את מה שאמרו לך אתה לא הכלב של אף אחד
מוזר , מה אתה יורד בשביל בן אדם אחר
לא מוזר אבל עצוב