9 תשובות
שואל השאלה:
johnnboy
מה הקשר לחיסונים ?
אנונימית
שואל השאלה:
מאיפה לך לדעת אם התחסנתי או לא
אנונימית
כי כמה אנשים בני 90+ כבר יש
שואל השאלה:
כן לא חשבתי על זה האמת פשוט היה מוזר לי שצעירים מהם מתו יותר
אנונימית
שואל השאלה:
אבל איך זה קשור למה ששאלתי
אנונימית
שואל השאלה:
לא הזכרתי אפילו את המילה חיסונים פעם אחת לא רציתי לשאול על החיסונים
אנונימית
שואל השאלה:
חח אני לא כועסת פשוט זה לא ממש קשור למה ששאלתי
אנונימית
כן, מהחיסון מתו הרבה יותר.
שואל השאלה:
ובאמת אני לא מתנגדת או משהו לחיסונים זה שלא התחסנתי זה בגלל פחד מהחיסון וההשפעות וכל זה
אנונימית