21 תשובות
תלך. אני גם הולכת היום רק כי יש לי מתמטיקה
אנונימית
ללכת לבית ספר, חבל לפספס חומר
אולי תישן ואז תלך לבית ספר שלפחות לא יהיה לך כל היום חיסורים
תלך לבית ספר
תישאר בבית
אנונימית
עדיף שתלך כי חבל לפספס חומר
תשאר בבית !
אני נשארתי בבית :)
הלכת בסוף?
למות
תלך חבל לפספס
גם אני כל יום קמה בלי כוח לבית ספר אבל בכל זאת הולכת סתם קשה להשלים אחר כך את החומר
גם אני כל יום קמה בלי כוח לבית ספר אבל בכל זאת הולכת סתם קשה להשלים אחר כך את החומר
אנונימית
אני נשארתי היום בבית בגלל משהו נוראי שהמחנכת שלי עשתה לי
אנונימית
וואי גם לי אין כוח אבל אין לי ברירה בוא נסבול ביחד ;)
בטח שללכת
אפשר כזה פעם בשבועים או יותר לא לבוא ליום אחד
^^^ המחנכת שלי אתמול משכה לי בשיער באופן חזק ודיברה אליי בטון ממש אנטגוניסיטי, אחכ לקחה אותי לשיחה ויצאה עליי כמו משוגעת
אנונימית
מה שהלב שלך מרגיש
לך לך לדרכך
אנונימית
אנונימית^ אמג הכל בסדר?
לך לבית ספר, אחרי זה תבכה שהתעודה שלך חרא
אני יודע שהתשובה שלי לא תעזור כי כבר עבר 4 שעות אבל תישאר בבית
באותו הנושא: