7 תשובות
לא...אבל זה יוריד לך את הממוצע
לא
זה ישפיע רק אם תבחרי להרחיב ערבית
לא
אני נכשלתי בערבית וזה לא השפיע על כלום חוץ מהעובדה שזה הוריד לי את הממוצע קצת וזהו
אצלי בתיכון לא לומדים ערבית בכלל ובשאר העיר למדו רק כיתה ט (אצלי תיכון זה ט-יב) ואחרי זה מי שרצה להמשיך בחר במגמה בכיתה י וזהו
לאלא
בתיכון לומדים דברים שונים לגמרי
לא
לא אבל עדיף לא להכשל