8 תשובות
גם לי היה םעם
ואו פעם כשהייתי ילדה הייתי ישנה כל הזמן עם כזה=)
לא, אני לא יכולה לישון בלי החתולה שלי וזה די אותו דבר
אני יכולה אבל סתם מבאס
שואל השאלה:
למה מבאס
למה מבאס
אנונימית
כי זה יותר כיף עם לא כיף לישון לבד
יש לי דובי ענק מאז שאני קטנה ועד היום אני לוקחת אותו לכל מקום
אני לא יכולה לישון עם בובות זה כל כך מלחיץ