2 תשובות
לא ניראה לי..
אולי במסגרת 60 שעות בכיתה י'.
אולי במסגרת 60 שעות בכיתה י'.
אני חושבת שכן אבל לא ניראה לי שתוכלי לעשות שם כל כך הרבה דברים כי זה יחסית גיל צעיר.. אבל אני מאמינה שייתנו לך כי את יכולה ללטף ולהרגיע את החיות ולהאכיל גורים וכאלה, וכשמישהו בא לקנות לספר את הסיפור של החיה הזאת או משהו.. (:
באותו הנושא: