5 תשובות
לא.
שואל השאלה:
אבל ראיתי שכן?
אנונימי
לא
טסטוסטרון זה הורמון גברי,זה יגרום להן לפתח דברים הורמונליים כמו אצל גברים..
לא, אבל אם יורידו את רמת האסטרוגן שלהן לרמות יותר נמוכות הן יוכלו להגיע לגובה הפוטנציאלי שלהן יותר בבטחה. האסטרוגן הוא זה שמקדם את הסגירה של פלטות הגדילה וירידה בהורמון הזה תאפשר עוד קצת גדילה.
אנונימי