10 תשובות
כן
כן
אנונימית
שואל השאלה:
גם אם את נפרדת ממנו כי את לא אוהבת אותו?
גם אם את נפרדת ממנו כי את לא אוהבת אותו?
כן זה חוק שלא יוצאים עם אקסים של חברה שלך
אנונימית
כן
^^^כן
בטח, זה לא משנה למה נפרדנו, היינו ביחד.
ואם חברה שלי אומרת לו כן למרות שהיא יודעת שהוא האקס זה פוגע.
ואם חברה שלי אומרת לו כן למרות שהיא יודעת שהוא האקס זה פוגע.
זה אף פעם לט מרגש אף אחת אבל זה נורא תלוי,
בכמה הקשר שלכם היה רציני
ועד כמה החברה אוהבת אותו, אתם רק נפרדתם זה לא אומר לקרות
אם הייתי יוצאת עם אקס של חברה זה היה צריך להיות מישהו שיצא איתה בכיתה ז ואין לו משמעות
חוץ מזה בחיים לא הייתי עושה את זה
זה סתם מעליב
בכמה הקשר שלכם היה רציני
ועד כמה החברה אוהבת אותו, אתם רק נפרדתם זה לא אומר לקרות
אם הייתי יוצאת עם אקס של חברה זה היה צריך להיות מישהו שיצא איתה בכיתה ז ואין לו משמעות
חוץ מזה בחיים לא הייתי עושה את זה
זה סתם מעליב
אנונימית
כן. לא יוצאים עם האקס של חברה
את לא אוהבת אותו.
אז מה הבעיה? יכול להיות שחברה שלך מאוהבת בו, אז למה שלא היו ביחד?
אז מה הבעיה? יכול להיות שחברה שלך מאוהבת בו, אז למה שלא היו ביחד?
אנונימית
באותו הנושא: