2 תשובות
שואל השאלה:
לא חושבת.. זה כבר לא פעם ראשונה שאנשים קולטים מה אני מרגישה
והקטע הוא שהם קולטים את זה לפני שאני בעצמי יודעת מה אני מרגישה
לא יודעת זה מוזר
לא חושבת.. זה כבר לא פעם ראשונה שאנשים קולטים מה אני מרגישה
והקטע הוא שהם קולטים את זה לפני שאני בעצמי יודעת מה אני מרגישה
לא יודעת זה מוזר
אנונימית
זה לאו דווקא אומר שאת שקופה, יכול להיות שהיא פשוט טובה בלזהות רגשות של אנשים... קוראים לזה אינטלגנציה רגשית גבוה
באותו הנושא: