5 תשובות
את/ה פשוט ענית לעצמך? בכל מקרה, לדעתי סקוויד גיימ פשוט כי אני לא כזה אוהבת אנימה
גם יש לציין שלא ראיתי אקדמיית הגיבורים שלי אז כנראה אין לי באמת זכות להגיד לול
גם יש לציין שלא ראיתי אקדמיית הגיבורים שלי אז כנראה אין לי באמת זכות להגיד לול
משחקי הדיונוןן
אני ראיתי אקדמיית הגיבורים שלי והסדרה ממש טובה אבל משחקי הדיונון יותר , זה יותר מעניין
אני ראיתי אקדמיית הגיבורים שלי והסדרה ממש טובה אבל משחקי הדיונון יותר , זה יותר מעניין
שואל השאלה:
וואי אבל באקוגו כל הזמן עצבני
וואי אבל באקוגו כל הזמן עצבני
אנונימית
שואל השאלה:
חחח ציירתי את דקו ואוראראקה בנפרד רוצה שאלח לך איך יצא?
חחח ציירתי את דקו ואוראראקה בנפרד רוצה שאלח לך איך יצא?
אנונימית
שואל השאלה:
מזהירה דקו יצא כאילו הוא רשע ואוראראקה בכלל יצאה מכוערת
מזהירה דקו יצא כאילו הוא רשע ואוראראקה בכלל יצאה מכוערת
אנונימית