15 תשובות
תפגש איתה חובה
הולך אליה ומסביר לה למה אתה לא רוצה את זה יותר בצורה יפה ובוגרת
e1a
שואל השאלה:
בסברתי שאין אפשרות להיפגז כרגע מרחק של שעתיים והיא לא יכולה להיפגש עכשיו גם ..
אנונימי
אז שתמצא אפשרות
מה תעשה את זה בטלפון זוגיות של חמש שנים
e1a
שואל השאלה:
אני אכריח אותה בכוח לנסוע חצי דרך בשביל להגיד לה שנפרד ממנה
אנונימי
כן
שואל השאלה:
זה לא יותר פוגע?
אנונימי
עדיף מהטלפון
מה עדיף לגמור זוגיות של 5 שנים דרך הודעה? או פנים מול פנים שתסביר לה למה והכל
לכו חצי דרך כל אחד
e1a
שואל השאלה:
ומה עם לדבר בטלפון?
אנונימי
שואל השאלה:
פשוט הבנתי שהיא עסוקה היא גם מתגייסת עוד מעט
אנונימי
שואל השאלה:
חמודה תקראי עד הסוף את מה שכתבתי לכן ביקשתי עצות..את לא מכירה אותי ואיזה כבוד אני נותן לה אז לבוא לשפןט להגיד פגועה?ואני מתכון לנתק לגמריי את הקשר כי הוא סתם מעציבמאותי אז לפני ששופטים מישו לתת תשובה אמיתית.
אנונימי
שואל השאלה:
לי קשה למצוא?זמן התשובה שלך לא שווה יחס אם את לא יודעת את טיב הקשר..ושהיא זאת שלא יכולה להיפגש לא אני!היא זאת זלא רוצה שאבוא עד אלייה..
אנונימי
חייב להיפגש