4 תשובות
די כיף משנה איזה מקרים היו לך אבל סך הכל כיף
תנסי. לכל אחד יש דעות אחרות, פשוט באמת תלכי תנסי תבדקי איך זה בשבילך. אל תתחילי לפתח מסקנות כי אם לא תנסי לא תדעי❤
כיף ממש יש רגעים משעממים כשאתם בתחנה ואין נסיעות אבל אז אפשר לדבר עם החונכת והוא יסביר הכל ובאמצ לא מצפים לכלום ממך ואת פשוט תתרכזי בלהיות מקצועית ובאמת נהנים מזה
תנסי ותראי בכל מקרה החונך מספק לך גב בכל מה שאת צריכה