6 תשובות
לא מומלץ
את יכולה פסק זמן אם בא לך
את יכולה לאכול הכל בעקרון אבל זה מומלץ שלא
תראי, בעיקרון לא ממש
אבל אני אכלתי גם מסטיקים ופופקורן עם גשר ולא קרה שום דבר.
אבל אני אכלתי גם מסטיקים ופופקורן עם גשר ולא קרה שום דבר.
בתור אחת עם גשר שמתה על טעמי זה חדמש בסדר פשוט לא ממומלץ אבל זה טעים אני אוכלת
רק אל תאכלו פופקורן נפלה לי קוביה שאכלתי