5 תשובות
כן, וממש טוב. היא מכבדת אותי-ואני אותה
יש קצת וכן מסתדרים רגיל מה זה השאלה הזו
יש לי חבר בצוות בעבודה שהוא דתי ואנחנו סבבה לגמרי נראה לי, אני אתאיסט בעצמי.
אנונימי
כבר לא, פעם היו לי יותר, אבל פשוט התנתק הקשר.
גם היו לי חברים ערבים, ועכשיו כבר לא.
ואני לא מאוד מרוצה לא מזה ולא מזה.
כן ואין בכלל בעיות לא מרגישים כל כך הבדלים האמת
אנונימית