8 תשובות
תיפרדי לא מגיע לך אחד כמוהו
אנונימי
תיפרדי
בגד כבר פעמיים ומאשים אותך בזה שאת לחוצה

תאמיני לי את תמצאי מישהו טוב יותר בשבילך בהרבה שתאהבי אותו והוא יאהב אותך כמו שחבר שלך בחיים לא אהב אותך
עצרתי לקרוא בבגד בי פעמיים.
תעיפי אותו. אל תתני לאף אחד להפוך אותך לכלבה שלהם ואל תחשבי לתת לאף אחד שמעז להתקרב לבחורה אחרת בזמן שהוא במערכת יחסים איתך הזדמנות שניה. תדעי מה את שווה ותחפשי מישהו שירדוף אחרייך ולא מישהו שבוגד בך.
היית צריכה לזרוק אותו אחרי הפעם הראשונה, בפעם השנייה הוא אפילו לא חשב עלייך.
אם את רוצה לשבת עוד לילות ולבכות על בגידה שלישית, זה כבר שלך.
מערכת יחסים שאין בה אמונה ונאמנות, לא ראויה להיקרא מערכת יחסים
ואוו מנסיון אותו הדבר בדיוק אל תשארי זה רק יגרום לך להרבה יותר רע
פשוט תפרדי ממנו את רק תסבלי יותר ויותר וככל שתשארי בזה גם תסבלי יותר וגם כשזה יגמר זה יכאב יותר
בוגד נשאר בוגד, אני מגזים במה שאני יגיד אבל תחשבי אם תתחתנו? ויהיה ילד? מה אז תעשי? תקבלי אותו בחזרה? תפרדי ממנו אני בטוח שתמצאי מישהו שאשכרה מעריך את מי שלצידו
אומרים כזה דבר.
הבגידה הראשונה היא הפסד שלך,
הבגידה השניה היא הפסד שלי.
תיפרדי ממנו.