6 תשובות
מה מצב אחי?
RDA
אני כאן בדקות הקרובות
היי:) כאן בשבילך
היי אנונימי יקר,

קראתי את מה שרשמת והרגשתי שחשוב לי להגיב לך בחזרה. שומעת שאתה מרגיש כל כך לבד בהתמודדות שלך. לא יכולה לדמיין, כמה לבטח אתה מרגיש מתוסכל ומותש מכך... יקר, גם אם באופן ווירטואלי, אתה לא לבד עכשיו.. אני רוצה לשתף אותך שאני מתנדבת בסה"ר סיוע והקשבה ברשת. יש לנו צ'אט אנונימי לחלוטין כל יום. בצ'אט נוכל להקשיב ולהבין יותר, לנסות לתמוך ואולי לחשוב גם על דרכי סיוע. אני מצרפת את הלינק לאתר, אפשר להתחבר גם מהנייד.

בוא.. מחכים לך, עוד הערב או כשיעלה הצורך.
שלך,
מתנדבת סה"ר
היי דיברת כאן עם מישהו אתה עדיין צריך עזרה עם כן אני כאן
תרגיש טוב,
תזכור שכך הם החיים,לכולנו יש פגמים,כולנו עוברים דברים ומקרים,ככה העולם הזה מתנהל,זה עולם שנראה יפה אבל הוא לא בדיוק.
ויש תקווה,יש ימים ששמח יש ימים שלא.
אלו החיים שלך ויש לך הזכות לחיות אותם ואף אחד לא יכול למנוע ממך את זה.
תהיה מי שאתה ואפילו שאתה מפחד תתמודד.
אם תמשיך לפחד זה לא יעזור.