9 תשובות
לכי להגדרות ואז מיקרופון ואז שם תפעילי את האינסטגרם
אנונימי
שואל השאלה:
גם שם אין את האפשרות
גם שם אין את האפשרות
אנונימית
לכי לזמן מסך, ואז יש שם כמו איקס אדום כזה, תלחצי עליו ואז תראי שם אופציה של מיקרופון, תפעילי אותו.
אנונימי
שואל השאלה:
אין שם שום איקס
אין שם שום איקס
אנונימית
סימן שלילה אדום כזה
אנונימי
שואל השאלה:
אה
עשיתי את זה עדיין לא עובד
אה
עשיתי את זה עדיין לא עובד
אנונימית
עכשיו לכי לאיפה שאמרתי לך קודם או לאיפה ששלחת בתמונה ותבדקי אם האינסטגרם מופיע שם
אנונימי
שואל השאלה:
אוקיי לא משנה כיביתי והדלקתי את הטלפון וזה הסתדר איכשהו
אוקיי לא משנה כיביתי והדלקתי את הטלפון וזה הסתדר איכשהו
אנונימית
שואל השאלה:
.
.
קישורים מצורפים:
אנונימית
באותו הנושא: