11 תשובות
תקחי דין וחשבון
שואל השאלה:
מה ?
אנונימית
תשאלי אותו למה ותענישי אותו אם את מבינה
כנראה הוא דיבר איתך משיעמום או שהוא הרגיש שאין לו כוח לזוגיות
תשאלי אותו למה ואם מסנן ולא עונה תמשיכי הלאה
שואל השאלה:
הוא לא עונה כבר שבוע אם הייתי יודעת שזה יהיה ככה כמובן שהייתי עוצרת את זה כי באמת נקשרתי אליו ופתחתי בפניו דברים מטורפים שלא אמרתי לאף אחד
אנונימית
אז נקשרת ו? הבן אדם לא ענה לך שבוע וסינן, אגיד לך בפנים הוא לא בעניין או שהוא סתם שיחק בך.
לא כולם כאלה, אבל אומר לך לעתיד ולעכשיו אם בן אדם מפעיל עלייך לחצים, לוקח אותך כמובן מאליו, מסנן, משקר, כנראה שהוא לא הבן אדם בשבילך ולא שווה אותך
שואל השאלה:
תכלס צודק הוא לא שווה
אנונימית
אל תצאי עליו אבל או משהו, אם רוצה גג תכתבי הודעה מכבדת אבל אל תצפי לתשובה ואם הוא חוזר אחרי כמה חודשים, את ילדה גדולה אל תשימי עליו
שואל השאלה:
כתבתי כבר הודעה מכבדת והייתי הכי כאילו בסבבה שלי פשוט אעבור הלאה
אנונימית
חחח גאה בך