9 תשובות
השלישי בעברית
השני באנגלית
אני לא קוראת אחד קבוע אלא קטעים רנדומליים, האחרון שקראתי היה החמישי באנגלית
הארי פוטר ואוצרות המוות בעברית
לא קורא הארי פוטר
כבר סיימתי את כל הסדרה בכיתה ד
בדיוק היום התחלתי לקרוא שוב את הסדרה אז
את הראשון ובאנגלית
את הראשון ובאנגלית
הארי פוטר והאסיר מאזקאבן ברוסית
אני קוראת עשו בית ספר לטוב ולרע ואז אני קוראת את הארי פוטר השלשי פשוט חפשתי בספריה וילד אחר לקח אז אני מחכה שהוא יחזיר