8 תשובות
כן, אבל זה חלום איכותי.
חלום נדירר, הסושי עשה הגל
הכל
זה אומר שאת אוהבת סושי
חלום מיוחד! אני לא אוהב אמבולנסים... בפעם האחרונה שהייתי מעורב בתאונת דרכים, האמבולנס שפינה אותי עשה תאונה ונפצעתי בתוכו, עדיף סוס עם עגלה שיפנ אותי ולא אמבולנס
חלמתי שאני נמצאת בחידון של דאעש
זה לא חידון שקשה לטעות בו... הכל שם טרור רצח חטיפותצועריפת ראשים
ככה בדיוק החלומות שלי